سنگ فیروزه | سنگ کوارتز | سنگ عقیق

خرید انگشتر نقره مردانه دست ساز


اطلاعاتی درباره سیاه شدن فلز نقره و قیمت انگشتر نقره

ا

نقره

 

آیا بعد از قیمت انگشتر نقره و خرید آن،این فلز سیاه می شود؟

 

معمولا بعد از قیمت انگشتر نقره و زنجیر های آن،این فلز‌ به مرور زمان سیاه می‌شوند و یا بعد از مدتی تغییر رنگ می‌دهند. فروشگاه آنلاین طلا و جواهر زرسی در ادامه دلایل سیاه شدن نقره را بیان کرده است.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 171

تاریخ انتشار: شنبه 22 تير 1398 ساعت: 18:22

برچسب ها : ,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

خصوصیت انگشتر زیبای حضرت زهرا

ا

انگشتر

 

جنس انگشتر حضرت زهرا (س)

یکی از ابزارهای زینتی برای زنان و مردان از قدیم الایام انگشتر بوده و هست. امّا آنچنان که از روایات دینی و از سیره پیامبر(ص) و ائمه طاهرین برمی آید جنبه تزئینی انگشتر در فرهنگ دینی به عنوان هدف اوّل و آخر نیست بلکه استفاده از انگشتر جنبه متذکّر بودن به اسماء الهی داشته و به نوعی پناهندگی به اسماء حضرت حق از مکائد شیطانی و غفلتها است.

علاوه بر این نقش انگشتر، خود علامت و نشان دهنده ویژگی هایی در مورد اولیاء خدا است. به همین دلیل نقش انگشتری آنان متفاوت از همدیگر بوده است.

از اقوال تاریخی نقل شده در مورد زندگی حضرت زهرا(س) ثابت می شود ایشان دارای انگشتری با جنس نقره و نقش مخصوص که مزیّن به اسماء متبرکه الهی یا پیامهای معنوی دیگر است، بوده اند.

نقش انگشتری آن حضرت "اَمِنَ الْمُتَوکِّلُون"؛ آنان که توکل می کنند، در امانند، بود.

و نیز گفته شده که نقش آن "اللَّهُ وَلِیُّ عِصْمَتی"؛ خداوند نگهدار و ولی عصمت و پاکی من است، بوده است.

گفته شده است که انگشتر حضرت نقره ای و نقش آن "نِعْمَ القادِرُ اللَّهُ و یا اَمِنَ المُتَوَکِّلُون" بود و یادآور شده اند که نقش این کلمات در نگین انگشتری تأثیر عجیبی در دفع دشمنان و نگهداری اموال و اولاد و بدن از شرّ انس و جن و شیاطین و تمام ناراحتی ها و آفات و بدیها و بلیات دارد.

و گفته شده است که نقش انگشتر آن حضرت نقش انگشتر حضرت سلیمان بن داوود یعنی "سُبْحانَ مَنْ اَلْجَمَ الْجِنَّ بِکَلِماتِهِ" بوده است.

 

شما هموطنان عزیز می توانید برای مشاهده انگشتر مردانه و زنانه  محصولات سایت زرسی به این سایت مراجعه  فرمایید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 129

تاریخ انتشار: جمعه 21 تير 1398 ساعت: 19:30

برچسب ها : ,,,,,,
نظر

خرید انگشتر فیروزه چه فواید و مزایایی برای انسان به همراه دارد؟

ا

انگشتر زمرد

خواص سنگ زمرد و خرید انگشتر زمرد

زمرد سنگی زیبایی است که برای این سنگ خواص و مزایایی بسیار است و سعی ما بر این است که بتوانیم شما را با خواص و فواید این سنگ آشنا کنیم. در قسمت پایین ما خواص زمرد را  برای شما عزیزان قرار داده ایم و امیدواریم از آن لذت ببرید.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 111

تاریخ انتشار: پنج شنبه 20 تير 1398 ساعت: 17:37

برچسب ها : ,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

اصول مهم در پاک کردن انگشتر نقره مردانه

ا

انگشتر نقره مردانه

 

انگشتر نقره مردانه سیاه شده را چگونه تمیز کنیم؟

نقره یک فلز حساسی که گاهی اوقات نیاز به تمیز شدن دارد.بسیاری از مردم بعد از خرید انگشتر نقره مردانه اطلاع کافی از چگونگی تمیز کردن  انگشتر خود ندارند.لذا بعد از خرید انگشتر نقره مردانه شما باید نکاتی را که در این مطلب قرار داده ایم را به خوبی فرا بگیرید.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 114

تاریخ انتشار: یک شنبه 16 تير 1398 ساعت: 18:39

برچسب ها : ,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

به دست کردن انگشتر مردانه عقیق چه خواص و مزایایی درارد؟

ا

انگشتر مردانه عقیق

خواص انگشتر مردانه عقیق

انگشتر مردانه عقیق در مقابل نور اشکالی همچون حباب یا کندوی زنبور از خود نشان می دهد. انگشتر  مردانه عقیق برای تعالی، شادابی و آرامش روح و همچنین بر طرف شدن غم و غصه و ناراحتی های روحی بسیار موثر است. در گذشته بسیاری از ائمه معصومین (ع) از انگشتر مرانه عقیق استفاده نموده و بر خواص و اهمیت انگشتر عقیق در گشایش روزی و دفع بلایا تاکید می نمودند.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 94

تاریخ انتشار: شنبه 8 تير 1398 ساعت: 21:14

برچسب ها : ,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

به وبلاگ خود خوش امدید

ا
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...
می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 142

تاریخ انتشار: 0 0 ساعت: 0:0
نظر

ليست صفحات

تعداد صفحات : 6
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد



دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((سنگ فیروزه | سنگ کوارتز | سنگ عقیق)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف