سنگ فیروزه | سنگ کوارتز | سنگ عقیق

خرید انگشتر نقره مردانه دست ساز


نحوه تشخیص نگین اصل از تقلبی

ا

نگین عقیق شجر

چگونه میتوان نگین های اصل و قیمتی را از تقلبی تشخیص داد ؟

موقع خرید نگین اصل، بسیار مهم است که بتوان تشخیص داد نگین  مورد نظر اصل است یا تقلبی.مطمئنا نمیخواهید قیمت یک نگین اصل را پرداخت کنید و بعد یک نگین تقلبی نصیبتان شود.

یک مورد دیگر که باید به خاطر داشت این است که سنگ های قیمتی اصل طبیعی هستند و به همین دلیل ممکن است درز و شکافهایی داشته باشند در حالی که سنگهای مصنوعی کاملا بی عیب و نقص به نظر میرسند

همچنین سنگ های تقلبی بیشتر از سنگ های اصلی میدرخشند. چون نگین های اصل و طبیعی در محیط خود کمی فرسایش پیدا میکنند.یک راه آسان دیگر برای تشخیص سریع اینکه سنگ اصل است یا نه این است که وزن آن را بررسی کنید.سنگ های مصنوعی چگالی بیشتری نسبت به سنگ های اصلی دارند بنابراین سنگین تر هستند .

برای تشخیص کافی ست که سنگ را در دست بگیرید.یک روش دیگر برای تشخیص قیمت سنگ است.

نگین عقیق شجر

 

سنگ های مصنوعی کم ارزشتر هستند بنابراین قیمت کمتری دارند چون در آزمایشگاه ساخته میشوند اما سنگ های واقعی در طبیعت و چون نایاب و محدود هستند قیمت بیشتری باید داشته باشند.اگر قیمتی دیدید که پایین به نظر میرسید فکر نکنید که آن یک نگین واقعی است

شما هموطنان عزیز می توانید برای مشاهده و خرید نگین اصل به سایت زرسی مراجعه فرمایید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 44

تاریخ انتشار: سه شنبه 19 آذر 1398 ساعت: 19:48

برچسب ها : ,,,,,,,,
نظر

نحوه تعیین قیمت انگشتر مردانه یاقوت سرخ

ا

انگشتر یاقوت سرخ

تعیین میزان ارزش و قیمت انگشتر مردانه یاقوت سرخ

بیان این نکته حائز اهمیت است که در درجه بندی کیفیت و قیمت انگشتر مردانه یاقوت سرخ چهار عامل مهم تأثیر گذار هستند که به آن ها می پردازیم:


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 60

تاریخ انتشار: پنج شنبه 14 آذر 1398 ساعت: 16:36

برچسب ها : ,,,,,
ادامه مطلب
نظر

خرید نگین اصل از سایت زرسی

ا

نگین فیروزه

نگین اصل سایت زرسی

سایت زرسی بزرگترین و برترین ویترین آنلاین طلا و جواهر در کشور یکی از صادرکنندگان و وارد کنندگان نگین اصل از سایر شهر و کشور ها می باشد و از این حیث جایگاه ویژه ای در میان دیگر سایت های فروشگاهی پیدا کرده است.نگین اصل سایت زرسی شامل نگین فیروزه،نگین عقیق،نگین عقیق شجر،نگین زمرد،نگین مالاکیت و ... می باشد.پر فروش ترین و پر طرفدارترین نگین های اصل سایت زرسی نگین عقیق شجر و نگین فیروزه می باشد.نگین های سایت زرسی یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات زرسی می باشد که همین امر باعث فروش بیشتر محصولات و رضایت مشتریان از سایت فروشگاهی زرسی شده است.به عنوان مثال نگین فیروزه سایت زرسی تهیه شده از معدن نیشابور می باشد که در نوع خود بسیار جالب توجه است و همانطور که می دانید نگین فیروزه نیشابور یکی از بهترین و شناخته شده ترین نگین ها در کل دنیا می باشد و همین باعث اعتماد هرچه بیشتر مشتریان به سایت زرسی شده است.

سایت زرسی در نظر دارد با فراهم کردن هر چه بیشتر نگین های اصل از جمله نگین فیروزه و نگین عقیق شجر بتواند به طور بهتر و مناسب تر پاسخگوی نیاز شما عزیزان باشد.

شما هموطنان عزیز می توانید برای مشاهده و خرید نگین اصل به سایت زرسی مرجعه نمایید


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 55

تاریخ انتشار: دو شنبه 11 آذر 1398 ساعت: 20:21

برچسب ها : ,,,,,,,,
نظر

راهنمای خرید جواهرات نقره

ا

انگشتر فیروزه

نکاتی برای خرید جواهرات نقره

جواهرات نقره علاوه بر زیبایی ویژه ای که دارند، به عنوان یک سرمایه نیز می توانند باشند چرا که نقره بعد از طلا جزو فلزات ارزشمند محسوب می شود، باید در هنگام خرید جواهرات نقره باید نکاتی را رعایت نمایید تا علاوه بر اینکه جواهرات اصل خریداری نمایید بتوانید در زمینه افزایش سرمایه نیز فکر کنید.سایت زرسی با خرید و فروش نقره جات مختلف تصمیم گرفته است نکاتی به شما آموزش دهد تا به راحتی بتوانید خرید کنید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 50

تاریخ انتشار: پنج شنبه 7 آذر 1398 ساعت: 17:10

برچسب ها : ,,,,,,
ادامه مطلب
نظر



دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((سنگ فیروزه | سنگ کوارتز | سنگ عقیق)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف